0

Service-ul echipamentelor poate fi surprinzător de simplu

Întrebări frecvente

  • Cât de des are nevoie de întreținere dispozitivul meu?

    Pentru a vă asigura că dispozitivul dumneavoastră funcționează corect, se recomandă insistent să efectuați întreținerea așa cum este recomandat de Instrucțiunile de utilizare ale dispozitivului respectiv. În cele mai multe cazuri, întreținerea preventivă trebuie efectuată la șase luni sau anual. Este posibil să activați un memento de întreținere folosind contul dumneavoastră de client DrägerService.

  • Ce se întâmplă dacă întreținerea nu este efectuată în mod regulat pe dispozitivul meu?

    Uzura materialelor și componentelor poate duce la defecțiuni ale dispozitivului. Efectuarea întreținerii la intervalele specificate de Instrucțiunile de utilizare prelungește durata de viață a echipamentului și crește timpul de funcționare.

  • Cum voi primi o cotație pentru repararea dispozitivului?

    Odată ce dispozitivul dumneavoastră a ajuns la atelierul Dräger, acesta va fi inspectat. Tehnicianul va efectua o diagnoză, iar o cotație de preț vă va fi trimisă pe adresa de mail furnizată la plasarea comenzii.

  • Unde pot găsi numărul de serie pe dispozitivul meu?

    Numărul de serie se găsește de obicei pe spatele dispozitivului. Uneori, se află sub baterie, care poate fi nevoie să fie îndepărtată pentru a vizualiza seria.

  • Ce include întreținerea preventivă a aparatului?

    Întreținerea preventivă a aparatului include:

    - Inspecția vizuală

    - Piesele preventive

    - Manopera pentru întreținerea preventivă și control

    - Actualizările de software, fără adăugarea de noi funcționalități. (Exceptând specificațiile în funcție de tipul de aparat)

  • Pentru ce aparate pot solicita servicii tehnice?

    Puteți repara, verifica, controla și recalibra:

    - detectoarele portabile de gaze,

    - detectoarele de alcool și droguri,

    - detectoarele fixe de gaze,

    - butelii pentru aer comprimat,

    - aparate de protecție respiratorie,

    - echipamente scufundare,

    - măsti protecție respiratorie,

    - echipamente de testare și inspecție,

    - compresor aer comprimat respirabil,

    - echipamente de protecție respiratorie cu aducțiune aer,

    - costume protecție chimică.

  • Cum pot primi un deviz?

    La primirea echipamentului dvs. în atelier, acesta va fi preluat de un tehnician, ce va realiza un diagnostic, iar un devizul corespunzător va fi trimis pe adresa de mail folosită la completarea comenzii.

  • Ce reprezintă prețul afișat în urma cererii mele de serviciu?

    Prețul afișat corespunde tarifului public al serviciului prestat. În cazul în care sunt necesare alte servicii în urma diagnozei, veți fi notificat pentru aprobare.

  • De ce să creez un cont de client?

    Crearea unui cont de client vă permite să înregistrați datele de contact, adresele și echipamentele dvs. Acest lucru vă economisește timp în procesul de solicitare a returului echipamentului în atelier.

    Descoperiți toate avantajele contului de client aici: Contul meu

  • Cum procedez dacă am mai multe echipamente care au nevoie de servicii tehnice?

    În cazul în care aveți mai multe echipamente, de gabarite diferite, sau din aceeasi categorie, care au nevoie de servicii tehnice și doriți să organizăm inspecția, respectiv serviciul, puteți lua legătura cu noi prin formularul de Contact. Vom programa o vizită la sediul dvs, cu atelierul mobil.

    Acest serviciu este disponibil doar pentru partenerii Draeger.